IndlæserVent venligst…
Indlæser
Del af forlagshuset Lindhardt og Ringhof

Vi er forlagshuset Lindhardt og Ringhof Forlagshuset Lindhardt og Ringhof er Danmarks næststørste forlag med tilhørende datterforlag - bl.a. Carlsen, Alinea, Akademisk Forlag og L&R Business. Forlaget beskæftiger ca. 180 mennesker og udgiver omkring 600 bøger om året. Forlagets store digitale program er førende med e-bøger i Danmark. Læs mere her

www.akademisk.dk/
279 , 96 kr.
349 , 95 kr.
Business Rhetoric

Business Rhetoric

How to Turn Your Words into Gold

"So… eh… before I start, I would like to say a little about myself and a little about why I have chosen this theme…"

"BY ALL MEANS NO! You have already started! Actually, you have jumped the gun and that is just as foolish as a musician starting to play his instrument in the wings or on his way onto the stage. There is only one start and that has to be distinct."

Mette Højen does not beat about the bush when she with immaculate precision, and a twinkle in her eye points out the rhetorical bad habits of corporate life.

In a simple and informal style, she shows us how you stand to gain more from your speeches, meetings and presentations by making a few rhetorical adjustments.

It is plain speaking with one clear objective: maximizing the return on your allotted speaking time – or put differently maximizing your rhetorical ROI.

Læs mere >

< Læs mindre

""Erhvervsretorik - når tale er guld" er grønspættebogen for erhvervsfolk, som gerne vil sikre, at budskabet kommer ud over rampen, og at modtagerne forstår, hvad der bliver sagt."  
Børsen
På lager
176 sider
Udg. dato:
07. mar. 2018

ISBN:
9788750051497
Forlag: Akademisk Redaktør: Signe Hastrup
349 , 95 kr.
279 , 96 kr.
Prisen er inkl. moms
Prisen er ekskl. moms
"A really handy book – you can read it from A to Z or use it as a reference book. You can browse through the book and easily find what you are looking for. The book contains really good illustrations and a series of Quick Fixes … A highly recommendable and usable book."
Jyllands-Posten
Feltgruppe
""Erhvervsretorik - når tale er guld" er grønspættebogen for erhvervsfolk, som gerne vil sikre, at budskabet kommer ud over rampen, og at modtagerne forstår, hvad der bliver sagt."  
Børsen
Feltgruppe
    "Med stor præcision og glimt i øjet sætter Mette Højen i denne bog fingeren på erhvervslivets retoriske uvaner og viser, hvordan ledere og virksomheder med få retoriske greb og fokuseret træning kan få meget mere ud af deres taler, møder og præsentationer."
    Berlingske Tidende
    Feltgruppe