IndlæserVent venligst…
Indlæser
Del af forlagshuset Lindhardt og Ringhof

Vi er forlagshuset Lindhardt og Ringhof Forlagshuset Lindhardt og Ringhof er Danmarks næststørste forlag med tilhørende datterforlag - bl.a. Carlsen, Alinea, Akademisk Forlag og L&R Business. Forlaget beskæftiger ca. 180 mennesker og udgiver omkring 600 bøger om året. Forlagets store digitale program er førende med e-bøger i Danmark. Læs mere her

www.akademisk.dk/
224 , 00 kr.
280 , 00 kr.
Erhvervsretorik

Erhvervsretorik

I klassisk økonomi afhænger dit udbytte af din investering. Investeringen kan du se i kroner og ører og udbyttet ligeså. Erhvervsfolk har stort fokus på vækst, men de overser og udnytter ofte ikke det potentielt stærkeste aktiv, de har til rådighed: deres tid og tale.

Med stor præcision og glimt i øjet sætter Mette Højen i denne bog fingeren på erhvervslivets retoriske uvaner og viser, hvordan ledere og virksomheder med få retoriske greb og fokuseret træning kan få meget mere ud af deres taler, møder og præsentationer.

Med en stærk forståelse for erhvervslivets særlige spilleregler, en musikalsk baggrund og evnen til at udfordre erhvervsfolk på deres (manglende) taleevner har Mette Højen derfor skabt en ny retorisk disciplin: Erhvervsretorik.

Højens mission er at bringe dyderne fra den klassiske retorik og sensibiliteten og disciplinen fra musikkens verden ind i erhvervslivets konferencesale og mødelokaler.

Læs mere >

< Læs mindre

Bogen er proppet med information, tricks og god viden, som læseren kan trække på.
Online adgang
Udg. dato:
01. sep. 2017

ISBN:
9788711856079
Forlag: Akademisk
280 , 00 kr.
224 , 00 kr.
Prisen er inkl. moms
Prisen er ekskl. moms
En meget velegnet brugsbog, som jeg gerne anbefaler.
Jyllands-Posten
Feltgruppe
Bogen er proppet med information, tricks og god viden, som læseren kan trække på. "Erhvervsretorik - når tale er guld" er grønspættebogen for erhvervsfolk, som gerne vil sikre, at budskabet kommer ud over rampen, og at modtagerne forstår, hvad der bliver sagt. En tale kan rykke rundt på synspunkter, skabe tillid og flytte aktiekursen. Derfor er der brug for den lille bog, som Mette Højen har skrevet.
Feltgruppe