IndlæserVent venligst…
Indlæser
Del af forlagshuset Lindhardt og Ringhof

Vi er forlagshuset Lindhardt og Ringhof Forlagshuset Lindhardt og Ringhof er Danmarks næststørste forlag med tilhørende datterforlag - bl.a. Carlsen, Alinea, Akademisk Forlag og L&R Business. Forlaget beskæftiger ca. 180 mennesker og udgiver omkring 600 bøger om året. Forlagets store digitale program er førende med e-bøger i Danmark. Læs mere her

www.akademisk.dk/

Skriv til os

Vælg område

Hvad ønsker du at kontakte os om?

Faktura
Levering
Returvarer
Produktinfo og priser
Teknisk problem på webshop
Få svar nu
Du har valgt: Levering

Vi har måske svaret herunder, så du slipper for at skulle skrive til os?

Jeg vil gerne bede om en kopi af en faktura eller kreditnota, hvad gør jeg?

Kontakt Kundeservice og oplys meget gerne hvilket ordrenummer eller fakturanummer det drejer sig om. Du kan også finde dine fakturaer under "Min side" her på shoppen.

Sender I også materialer til udlandet?

Ja, du kan bestille materialer til levering i udlandet. Se også vores handelsbetingelser.

En eller flere af de materialer jeg har bestilt, er ikke i pakken. Hvad skyldes det?

Bogen kan være i restordre. Det kan skyldes at den er ved at blive genoptrykt, eller at bogen er udkommet, men endnu ikke frigivet fra lageret. Kontakt kundeservice for at få at vide, hvornår bogen kommer på lager igen, eller hvornår den er klar til salg.

Det kan også skyldes at ordren er delt op i flere leverancer. Disse kan i travle perioder blive leveret over flere dage.

Hvis det manglende materiale er et digitalt produkt (f.eks. kopisider, Tavlebog eller andet) kan det findes under "Min side" senest 24 timer efter bestilling.

Hvor lang er leveringstiden?

Vores normale leveringstid til Danmark er inden for 3-4 arbejdsdage, fra du har afgivet bestillingen. Til udlandet afhænger leveringstiden af fragtformen og land. Ordren afsendes normalt efter 2-3 hverdage fra Danmark.

Jeg har betalt med betalingskort og sendt bøger retur, hvordan får jeg mine penge tilbage?

Via vores aftale med PBS og betalingsudbyderen Quickpay tilbagefører vi pengene til din konto, når fakturaen er krediteret. Faktura bliver krediteret, når vores lager har registreret din pakke retur fra Post Danmark.

Vi vil gerne sende bøger retur, hvordan gør vi?

For at returnere en bestilling, skal I henvende jer til Kundeservice, enten på mail eller telefon, og oplyse fakturanummer, samt navn og mailadresse den person, der står for returforsendelsen. Hvis I henvender jer inden jeres 14 dages returret er udløbet, godkendes jeres returforsendelse og skolen modtager en returformular, der skal vedlægges. I står selv for returfragt. 

Hvis der ikke vedlægges en returformular, eller hvis varerne er beskadiget, afviser vores lager returforsendelsen og sender varerne tilbage for jeres regning.

Jeg har sendt materialer retur, hvornår får jeg en kreditnota?

Det kan tage op til 14 dage, fra du har sendt pakken til DBK, til du modtager en kreditnota. Kreditering sker automatisk efter scanning af de returnerede bøger, forudsat at der i pakken var vedlagt en kopi af faktura/følgeseddel. Hvis der ikke er vedlagt faktura/følgeseddel, kan bøgerne ikke krediteres.

Ingen resultat

Hvorfor er min bruger blokeret?

Hvis du har prøvet at logge ind 5 gange med en forkert adgangskode, bliver din bruger spærret i en time. Hvis du sidst har bestilt før december 2016, skal du muligvis have nulstillet din adgangskode. Det kan du gøre ved at trykke ”glemt adgangskode” under boksen ”alm. login”. Herefter vil du få fremsendt en mail med et link, hvor du kan sætte en ny adgangskode.

Husk at du skal trykke ”opdater profil” nederst på siden efter at du har indtastet din nye adgangskode.

Vi har problemer med at printe tekster i Frøken Ignora. Hvad gør vi?

Sandsynligvis bruger i Chromebooks på jeres skole. Frøken Ignora applikationen understøtter desværre ikke Chromebooks. Vi anbefaler at i bruger Internet Explorer 11 eller Firefox. Hvis i bruger i Firefox, skal i muligvis slå Flash til i browseren, se her hvordan i gør. Bruger i Chrome på en PC, skal i ligeledes aktivere flash. Se her hvordan i gør det.

Vi har problemer med at se videoer i deres fulde længde på Restudy

Når i logger ind på Restudy med et abonnement igennem Alinea, er det vigtigt at vælge Alinea knappen øverst, og logge ind med UNI-Login den vej igennem.

Derudover skal i være opmærksomme på at i kun kan se videoer der passer til det fag der har givet jer Restudy adgangen. F.eks. vil i ikke kunne se fysik videoer, hvis i har fået adgang til restudy ved at købe Matematikportalen udskoling.

Vi har problemer med at se videoer i deres fulde længde på Restudy

Når i logger ind på Restudy med et abonnement igennem Alinea, er det vigtigt at vælge Alinea knappen øverst, og logge ind med UNI-Login den vej igennem.

Derudover skal i være opmærksomme på at i kun kan se videoer der passer til det fag der har givet jer Restudy adgangen. F.eks. vil i ikke kunne se fysik videoer, hvis i har fået adgang til restudy ved at købe Matematikportalen udskoling.

Vi har problemer med at printe tekster i Frøken Ignora. Hvad gør vi?

Sandsynligvis bruger i Chromebooks på jeres skole. Frøken Ignora applikationen understøtter desværre ikke Chromebooks. Vi anbefaler at i bruger Internet Explorer 11 eller Firefox. Hvis i bruger i Firefox, skal i muligvis slå Flash til i browseren, se her hvordan i gør. Bruger i Chrome på en PC, skal i ligeledes aktivere flash. Se her hvordan i gør det.

Vi har problemer med at se videoer i deres fulde længde på Restudy

Når i logger ind på Restudy med et abonnement igennem Alinea, er det vigtigt at vælge Alinea knappen øverst, og logge ind med UNI-Login den vej igennem.

Derudover skal i være opmærksomme på at i kun kan se videoer der passer til det fag der har givet jer Restudy adgangen. F.eks. vil i ikke kunne se fysik videoer, hvis i har fået adgang til restudy ved at købe Matematikportalen udskoling.

Indtast din forespørgsel

Fortæl os hvad vi kan hjælpe med

Filer skal være mindre end 2 MB.
Tilladte filtyper: gif jpg jpeg png pdf doc docx