IndlæserVent venligst…
Indlæser
Del af forlagshuset Lindhardt og Ringhof

Vi er forlagshuset Lindhardt og Ringhof Forlagshuset Lindhardt og Ringhof er Danmarks næststørste forlag med tilhørende datterforlag - bl.a. Carlsen, Alinea, Akademisk Forlag og L&R Business. Forlaget beskæftiger ca. 180 mennesker og udgiver omkring 600 bøger om året. Forlagets store digitale program er førende med e-bøger i Danmark. Læs mere her

www.akademisk.dk/
215 , 20 kr.
269 , 00 kr.
Lær børn at samarbejde - 0. og 1. klasse

Lær børn at samarbejde - 0. og 1. klasse

‘Lær børn at samarbejde - 0. og 1. klasse’ giver lærere, pædagoger og studerende konkret vejledning i, hvordan børn kan lære den svære kunst at være i en klasse og samarbejde i en undervisningssituation.

Bogen indeholder en dvd med autentiske situationer fra en 0. klasse, hvor læreren benytter metoden. Bogen tager konkret fat, men den er baseret på grundige undersøgelser og forskningsresultater.

Læs mere >

< Læs mindre

    Det er en fremragende og inspirerende bog, som det er en fornøjelse at præsentere - i denne sammenhæng dansk som andetsprog, som et eksempel på, hvordan en bevidst tilrettelæggelsesform kan skabe overskud til læring og strukturere at børnene får øvet sig og brugt sproget mest muligt.
    * Individuelle anmeldere
    På lager
    112 sider
    Udg. dato:
    10. aug. 2012

    ISBN:
    9788750043003
    Niveau: Voksenhenvendt Forlag: Akademisk Redaktør: Lone Fredensborg
    269 , 00 kr.
    215 , 20 kr.
    Prisen er inkl. moms
    Prisen er ekskl. moms
      Der er tale om en enkel, overskuelig og letlæst bog med et relevant og brugbart indhold og en seværdig og iderig dvd. Begge dele er meget inspirerende og kan varmt anbefales
      Læsepædagogen
      Feltgruppe
        Der er lagt et stort og fortjenstfuldt arbejde i denne bog.Stoffet hviler godt på både LISS-projektet og på den anvendte litteratur.De overvejelser, der gøres rede for og de mange konkrete forslag til pædagogisk praksis i udviklingen af samarbejde mellem børnene, derpræsenteres, er velbegrundede, klart formulerede og godt tænkt ind i en dansk, pædagogisk praksis. At bogen så i øvrigt er smukt sat op med fine, relevante billeder og luft og lys i teksten gør den blot endnu mere egnet til at blive bladret i, læst, diskuteret og anvendt af pædagoger og lærere.
        Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift
        Feltgruppe
          Det er en fremragende og inspirerende bog, som det er en fornøjelse at præsentere - i denne sammenhæng dansk som andetsprog, som et eksempel på, hvordan en bevidst tilrettelæggelsesform kan skabe overskud til læring og strukturere at børnene får øvet sig og brugt sproget mest muligt.
          * Individuelle anmeldere
          Feltgruppe