IndlæserVent venligst…
Indlæser
Del af forlagshuset Lindhardt og Ringhof

Vi er forlagshuset Lindhardt og Ringhof Forlagshuset Lindhardt og Ringhof er Danmarks næststørste forlag med tilhørende datterforlag - bl.a. Carlsen, Alinea, Akademisk Forlag og L&R Business. Forlaget beskæftiger ca. 180 mennesker og udgiver omkring 600 bøger om året. Forlagets store digitale program er førende med e-bøger i Danmark. Læs mere her

www.akademisk.dk/
224 , 00 kr.
280 , 00 kr.
Ordet fanger

Ordet fanger

Sekunderne snegler sig af sted, lyset blænder, varmen er nærmest kvælende, og øjne i voldsomme mængder er rettet mod ... dig. Alle venter spændt på, at du tager ordet.
--AND--lt;br />Det er nu. Du er på. Ordet er dit. Huuh ha, det er skræmmende - men så er det heller ikke værre. Det kan læres.

Med denne bog får du et overblik over strategier, tanker og tricks, der kan gøre hele forskellen. De taktfaste klapsalver er inden for rækkevidde.

Ordet fanger er en underholdende og anderledes tour de force igennem retorikkens grundbegreber, som Michael Kjær Ejstrup vækker til live via skræk- og mønstereksempler fra samtidens journalister, politikere, artister og royale.

Bogen henvender sig til alle, der har behov for at overbevise og inspirere i professionelle sammenhænge.

Læs mere >

< Læs mindre

    ’Ordet fanger’ er relevant for alle, som skal have andre til at lytte til sig, og hvem i mediebranchen skal ikke det?
    Online adgang
    Udg. dato:
    18. jan. 2018

    ISBN:
    9788711959428
    Forlag: Akademisk Redaktør: Jeppe Branner
    280 , 00 kr.
    224 , 00 kr.
    Prisen er inkl. moms
    Prisen er ekskl. moms
    Bogen har en legende tilgang til dét at lære, og læseren er tydeligvis i hænderne på en forfatter, der er vant til at formidle og skabe begejstring. Ordet fanger er meget brugbar for ledere, projektledere og andre, som på en arbejdsplads har behov for at tage ordet og få de andre i gruppen til at lytte og se sagen fra talerens synsvinkel.
    Jyllands-Posten
    Feltgruppe
      ’Ordet fanger’ er relevant for alle, som skal have andre til at lytte til sig, og hvem i mediebranchen skal ikke det?
      Feltgruppe