IndlæserVent venligst…
Indlæser
Del af forlagshuset Lindhardt og Ringhof

Vi er forlagshuset Lindhardt og Ringhof Forlagshuset Lindhardt og Ringhof er Danmarks næststørste forlag med tilhørende datterforlag - bl.a. Carlsen, Alinea, Akademisk Forlag og L&R Business. Forlaget beskæftiger ca. 180 mennesker og udgiver omkring 600 bøger om året. Forlagets store digitale program er førende med e-bøger i Danmark. Læs mere her

www.akademisk.dk/
239 , 20 kr.
299 , 00 kr.
Pædagogen i skolen

Pædagogen i skolen

- en værktøjskasse til trivsel og læring

Pædagogen i skolen – en værktøjskasse til trivsel og læring er til pædagoger, der arbejder i skolen samt til pædagogstuderende, der har valgt specialiseringen Skole- og fritidspædagogik. Den fortæller om rammerne for skolepædagogens arbejde og om, hvordan pædagogens faglighed og kompetencer kan indgå i det tværfaglige samarbejde på skolen.

Pædagogen i skolen handler om, hvordan pædagogen kan være med til at skabe inkluderende læringsmiljøer som grobund for trivsel og læring og den giver et indblik i didaktik, klasse- og læringsledelse. Pædagogen får også viden om og inspiration til, hvordan man sætter mål for og vurderer den enkelte elev og klassen.

Læs mere >

< Læs mindre

    Jeg synes, at den sidste halvdel af bogen på fornem vis lever op til sit formål om at være en værktøjskasse i trivsel og læring til inspiration for alle, der arbejder i og med skolen. Praktikerne kunne shoppe hen til den.
    På lager
    296 sider
    Udg. dato:
    20. jan. 2016

    ISBN:
    9788750044642
    Forlag: Akademisk Redaktør: Lone Fredensborg
    299 , 00 kr.
    239 , 20 kr.
    Prisen er inkl. moms
    Prisen er ekskl. moms
      Efter gennemlæsning af bogen, som efterfølgende er et fremragende opslagsværk, står man tilbage med en klar oplevelse af at være blevet beriget og være klar til at tage udfordringerne i folkeskolen op. En særdeles læseværdig bog, som i eller på trods  af en travl hverdag, giver stor værditilvækst. Den er langtidsholdbar!
      Plenum
      Feltgruppe
        Jeg synes, at den sidste halvdel af bogen på fornem vis lever op til sit formål om at være en værktøjskasse i trivsel og læring til inspiration for alle, der arbejder i og med skolen. Praktikerne kunne shoppe hen til den. Forfatternes ønsker med bogen er at give skolepædagogerne en forståelse for vigtigheden af det arbejde, der nu forventes af dem. Det syntes jeg, de gør meget fint og med voldsom grundighed.
        Feltgruppe