IndlæserVent venligst…
Indlæser
Del af forlagshuset Lindhardt og Ringhof

Vi er forlagshuset Lindhardt og Ringhof Forlagshuset Lindhardt og Ringhof er Danmarks næststørste forlag med tilhørende datterforlag - bl.a. Carlsen, Alinea, Akademisk Forlag og L&R Business. Forlaget beskæftiger ca. 180 mennesker og udgiver omkring 600 bøger om året. Forlagets store digitale program er førende med e-bøger i Danmark. Læs mere her

www.akademisk.dk/
380 , 00 kr.
475 , 00 kr.
Strategi med mening

Strategi med mening

Om Strategi med mening
Strategi med mening giver værdifuld inspiration og dokumenteret viden, der gør virksomheder i stand til at lykkes bedre med deres strategier. Ny forskning dokumenterer, at når strategier giver mening, skaber virksomheder bedre resultater. Strategien skal af øverste ledelse, mellemledere og medarbejdere opleves som rigtig, fornuftig og nødvendig i forhold til virksomhedens særlige situation og udviklingsbehov. Derudover gælder det om at tænde lyset i øjnene på de ansatte og udvikle den strategiske handlekraft i hele organisationen. Strategi med mening tager hånd om den problemstilling, at virksomheder investerer masser af tid, energi og ressourcer på at udvikle og implementere nye strategier - uden nødvendigvis at nå den fulde effekt. Ja, faktisk oplever danske virksomheder kun at udnytte 60 % af deres potentiale. Bogen er spækket med dokumenteret viden, gode eksempler og praktiske ledererfaringer, der giver en præcis forståelse for danske virksomheders udfordringer med at udvikle og implementere strategier. Bogen gør det tydeligt, hvordan virksomheden udvikler det strategiske lederskab gennem fokuseret involvering af organisationen i de aktiviteter, som gør den største forskel. Det indebærer, at man på samme tid realiserer de fastlagte målsætninger og bruger færrest mulige ressourcer på det. Strategi med mening henvender sig til ledere og andre, som ønsker at bidrage på den mest effektive måde til at realisere virksomhedens målsætninger.

 

Læs mere >

< Læs mindre

På lager
200 sider
Udg. dato:
29. feb. 2008

ISBN:
9788776641368
Fag: Strategi Niveau: Voksenhenvendt Forlag: Akademisk Redaktør: Lone Fredensborg
475 , 00 kr.
380 , 00 kr.
Prisen er inkl. moms
Prisen er ekskl. moms