IndlæserVent venligst…
Indlæser
Del af forlagshuset Lindhardt og Ringhof

Vi er forlagshuset Lindhardt og Ringhof Forlagshuset Lindhardt og Ringhof er Danmarks næststørste forlag med tilhørende datterforlag - bl.a. Carlsen, Alinea, Akademisk Forlag og L&R Business. Forlaget beskæftiger ca. 180 mennesker og udgiver omkring 600 bøger om året. Forlagets store digitale program er førende med e-bøger i Danmark. Læs mere her

www.akademisk.dk/
199 , 96 kr.
249 , 95 kr.
Digital læring

Digital læring

Alt for ofte bliver e-learning ikke til andet end spredt fægtning. Hvis det virkelig skal skabe forandringer, skal det digitale integreres i organisationens læringskultur, så nærvær, deltagelse og motivation ikke går tabt.

Denne bog viser, hvordan effektiv digital læring kan erstatte traditionelle kurser. Den er oplagt som håndbog for undervisere, ledere og HR-konsulenter, der skal facilitere digital læring i offentlige og private organisationer.

Bogens første del giver dig indblik i muligheder og barrierer i forbindelse med digital læring. Bogens anden del præsenterer konkrete metoder til, hvordan man kan designe et digitalt læringsforløb. Der sættes blandt andet fokus på:

  • blended learning
  • den digitale facilitator
  • digitalt læringsdesign
  • e-læring
  • virtuel læring
  • social læring på digitale platforme
  • nye tendenser

 

Læs mere >

< Læs mindre

    Dette er en inspirerende og vigtig bog, da den forholder sig til den problemstilling, der siger at kun 30% af de forandringsprojekter der sættes i værk får succes.
    Lektørudtalelse
    På lager
    152 sider
    Udg. dato:
    01. nov. 2017

    ISBN:
    9788750051374
    Forlag: Akademisk Redaktør: Lene Kamuk
    249 , 95 kr.
    199 , 96 kr.
    Prisen er inkl. moms
    Prisen er ekskl. moms
      Dette er en inspirerende og vigtig bog, da den forholder sig til den problemstilling, der siger at kun 30% af de forandringsprojekter der sættes i værk får succes. Lederens rolle som facilitator er helt afgørende for at sikre den organisatoriske forankring - og jo mere den lærende selv kan blive involveret, jo bedre hænger det fast. Bogen pointerer at variationen mellem læsning/forelæsning, e-learning og erfaringsbaseret læring er vigtig
      Lektørudtalelse
      Feltgruppe