IndlæserVent venligst…
Indlæser
Del af forlagshuset Lindhardt og Ringhof

Vi er forlagshuset Lindhardt og Ringhof Forlagshuset Lindhardt og Ringhof er Danmarks næststørste forlag med tilhørende datterforlag - bl.a. Carlsen, Alinea, Akademisk Forlag og L&R Business. Forlaget beskæftiger ca. 180 mennesker og udgiver omkring 600 bøger om året. Forlagets store digitale program er førende med e-bøger i Danmark. Læs mere her

www.akademisk.dk/
199 , 96 kr.
249 , 95 kr.
Digital læring

Digital læring

Alt for ofte bliver e-learning ikke til andet end spredt fægtning. Hvis det virkelig skal skabe forandringer, skal det digitale integreres i organisationens læringskultur, så nærvær, deltagelse og motivation ikke går tabt.;

Denne bog viser, hvordan effektiv digital læring kan erstatte traditionelle kurser. Den er oplagt som håndbog for undervisere, ledere og HR-konsulenter, der skal facilitere digital læring i offentlige og private organisationer.

Bogens første del giver dig indblik i muligheder og barrierer i forbindelse med digital læring. Bogens anden del præsenterer konkrete metoder til, hvordan man kan designe et digitalt læringsforløb. Der sættes blandt andet fokus på:

  • blended learning
  • den digitale facilitator
  • digitalt læringsdesign
  • e-læring
  • virtuel læring
  • social læring på digitale platforme
  • nye tendenser

 

Læs mere >

< Læs mindre

    Dette er en inspirerende og vigtig bog, da den forholder sig til den problemstilling, der siger at kun 30% af de forandringsprojekter der sættes i værk får succes.
    Lektørudtalelse
    På lager
    152 sider
    Udg. dato:
    01. nov. 2017

    ISBN:
    9788750051374
    Forlag: Akademisk Redaktør: Lene Kamuk
    249 , 95 kr.
    199 , 96 kr.
    Prisen er inkl. moms
    Prisen er ekskl. moms
      Dette er en inspirerende og vigtig bog, da den forholder sig til den problemstilling, der siger at kun 30% af de forandringsprojekter der sættes i værk får succes. Lederens rolle som facilitator er helt afgørende for at sikre den organisatoriske forankring - og jo mere den lærende selv kan blive involveret, jo bedre hænger det fast. Bogen pointerer at variationen mellem læsning/forelæsning, e-learning og erfaringsbaseret læring er vigtig
      Lektørudtalelse
      Feltgruppe