IndlæserVent venligst…
Indlæser
199 , 20 kr.
249 , 00 kr.
Inkluderende specialpædagogik. Procesdidaktik og situeret professionalisme i und

Inkluderende specialpædagogik. Procesdidaktik og situeret professionalisme i und

Visionen om den inkluderende skole er ved at blive til virkelighed. Børn, som tidligere har været placeret i specialpædagogiske læringsmiljøer, overføres til almenpædagogiske læringsmiljøer. Og børn med funktionsnedsættelser skal undervises og lære på lige fod med andre elever i folkeskolens læringsfællesskaber.

Læs mere >

< Læs mindre

    Trods denne lille tvist, anser jeg Lotte Hedegaard-Sørensens projekt som en bannerføring for netop didaktikken og den professionalisering, der leder til, at lærere forstår, skaber og (udvikl)er deres praksis med en sådan gavn at skellet mellem de sådaldte `fokuselever' og andre elever nivelleres pro
    Dansk Pædagogisk Tidsskrift
    På lager
    164 sider
    Udg. dato:
    03. jun. 2013

    ISBN:
    9788750043430
    Fag: Pædagogisk litteratur Niveau: Voksenhenvendt Forlag: Akademisk Redaktør: Lene Skammeritz
    249 , 00 kr.
    199 , 20 kr.
    Prisen er inkl. moms
    Prisen er ekskl. moms
      Uddannelsesbladet
      Feltgruppe
        Steinerskolen
        Feltgruppe
          Trods denne lille tvist, anser jeg Lotte Hedegaard-Sørensens projekt som en bannerføring for netop didaktikken og den professionalisering, der leder til, at lærere forstår, skaber og (udvikl)er deres praksis med en sådan gavn at skellet mellem de sådaldte `fokuselever' og andre elever nivelleres produktivt. Dette kommer ikke af intention eller velvilje alene, fremhæver forfatter; heri er jeg betragtelig enig.
          Dansk Pædagogisk Tidsskrift
          Feltgruppe