IndlæserVent venligst…
Indlæser
199 , 20 kr.
249 , 00 kr.
Inkluderende specialpædagogik. Procesdidaktik og situeret professionalisme i und

Inkluderende specialpædagogik. Procesdidaktik og situeret professionalisme i und

Visionen om den inkluderende skole er ved at blive til virkelighed. Børn, som tidligere har været placeret i specialpædagogiske læringsmiljøer, overføres til almenpædagogiske læringsmiljøer. Og børn med funktionsnedsættelser skal undervises og lære på lige fod med andre elever i folkeskolens læringsfællesskaber.

Læs mere >

< Læs mindre

På lager
164 sider
Udg. dato:
03. jun. 2013

ISBN:
9788750043430
Fag: Pædagogisk litteratur Niveau: Voksenhenvendt Forlag: Akademisk Redaktør: Lene Skammeritz
249 , 00 kr.
199 , 20 kr.
Prisen er inkl. moms
Prisen er ekskl. moms
    Uddannelsesbladet
    Feltgruppe
      Steinerskolen
      Feltgruppe
        Trods denne lille tvist, anser jeg Lotte Hedegaard-Sørensens projekt som en bannerføring for netop didaktikken og den professionalisering, der leder til, at lærere forstår, skaber og (udvikl)er deres praksis med en sådan gavn at skellet mellem de sådaldte `fokuselever' og andre elever nivelleres produktivt. Dette kommer ikke af intention eller velvilje alene, fremhæver forfatter; heri er jeg betragtelig enig.
        Dansk Pædagogisk Tidsskrift
        Feltgruppe