IndlæserVent venligst…
Indlæser
Del af forlagshuset Lindhardt og Ringhof

Vi er forlagshuset Lindhardt og Ringhof Forlagshuset Lindhardt og Ringhof er Danmarks næststørste forlag med tilhørende datterforlag - bl.a. Carlsen, Alinea, Akademisk Forlag og L&R Business. Forlaget beskæftiger ca. 180 mennesker og udgiver omkring 600 bøger om året. Forlagets store digitale program er førende med e-bøger i Danmark. Læs mere her

www.akademisk.dk/
239 , 20 kr.
299 , 00 kr.
Innovative elever. Undervisning i FIRE faser

Innovative elever. Undervisning i FIRE faser

Innovation hos danske skoleelever er vigtig for den danske konkurrenceevne, men i endnu højere grad for den enkeltes evne til at skabe sig et godt liv sammen med andre, hvor vi i fællesskab kan lave forbedringer. Bogen giver lærere en didaktisk metode og masser af ideer til, hvordan innovativ kompetence og entreprenørskab udvikles hos eleverne i alle fag. Metoden er bygget op om et undervisningsdesign i fire faser: Forstå, ideudvikle, realisere og evaluere.

Første del af bogen beskriver grundlaget for den didaktiske models fire faser. Anden del giver konkrete forslag til øvelser, der fremmer entreprenørskab og innovative kompetencer hos eleverne.

Til bogen hører en række kopiark til brug i undervisningen. De kan downloades i PDF-format i fanen "Downloads" herunder.

Læs mere >

< Læs mindre

    Bogen er meget appetitlig og lækker i sit layout. At gå i gang med et større innovationsprojekt i en klasse kan være en uoverskuelig mundfuld, men i denne bog er der rigtig meget hjælp at hente.
    Læsepædagogen
    På lager
    192 sider
    Udg. dato:
    16. sep. 2013

    ISBN:
    9788750043577
    Fag: Innovation Niveau: Voksenhenvendt Forlag: Akademisk Redaktør: Vibeke Nørgaard
    299 , 00 kr.
    239 , 20 kr.
    Prisen er inkl. moms
    Prisen er ekskl. moms
      Bogen er meget appetitlig og lækker i sit layout. At gå i gang med et større innovationsprojekt i en klasse kan være en uoverskuelig mundfuld, men i denne bog er der rigtig meget hjælp at hente.
      Læsepædagogen
      Feltgruppe